Communicatie en projecten

Wij zorgen dat de communicatie binnen en buiten de kerk goed verloopt. We vinden het belangrijk dat nieuws en wetenswaardigheden iedereen die het wil bereikt. Daarbij houden we rekening met de verschillen in leeftijden van al diegenen die iets van Huis bij De Bron willen vernemen. De verspreiding van nieuws en informatie varieert daardoor van papier tot digitaal; flyers, de kerkapp, deze website, het Bronteken en Facebook/ Instagram.

Daarnaast leiden wij ook projecten; eenmalige activiteiten met een begin en een eind. Denk bijvoorbeeld aan de introductie, verwerving en implementatie van de kerkapp.

Eén keer per zes weken komen wij samen en praten we door alle acties heen en verzamelen we nieuwe ideeën.